38. Регистриране на сградите в режим на етажна собственост

Необходими документи:

- Заявление по образец;

- Уведомление за проведено общо събрание - при избор на ново ръководство на Управителния съвет

  • При управление на етажната собственост от Общо събрание на собствениците

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от „Книгата на собствениците" с попълнени данни за собственици и обитатели.

 

  • При управление на етажната собственост от Сдружение на собствениците

- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;

- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);

- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.

Срок за извършване на услугата: 14 дни

Цена:  безплатно

Актуално

Община град Добрич: Предстои изпращане на съобщения с информация за дължимите данъци

22.02.2018

Община град Добрич уведомява гражданите, че предстои изпращане на индивидуални съобщения с информация за дължимите данък върху недвижимите имоти, такса за битови отпадъци и данък върху превозните средства за 2018г. и недобори за предходните...

Община град Добрич: Предстои изпращане на съобщения с информация за дължимите данъци
ВИЖ ДОБРИЧ
2° C тъмни облаци
Нагоре