Обява за свободно работно място за длъжността "Соц. работник" в ЦОП 2

Център за обществена подкрепа -2 – обявява едно свободно работно място  за  длъжността „Социален работник”

 

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:

1.1. Област на дейност: - Социални услуги

1.2. Цел на длъжността: Познава всички дейности и услуги по закрила на детето - превенция на изоставянето, приемна грижа и други алтернативни настанявания, предоставя услуги на деца и семейства, води и поддържа в актуалност задължителната  документация, поддържа връзка с всички специалисти за случаите, за които отговаря, организира и взема участие в обученията на кандидат-осиновители, участва в обученията и оценяването на кандидатите за приемни семейства, работи с деца настанени в услуги от резидентен тип или  в приемни семейства.

1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование: висше, степен „Бакалавър”; „ Магистър”

1.4. Област  на специалността, по която е придобито образованието-Завършена образователна степен бакалавър/магистър , в професионална област: социални, стопански и правни науки на висшето образование или педагогически науки;

1.5. Години професионален опит: с предимство е опит при работа в системата на социалното подпомагане

1.6.  Допълнителни изисквания: - умения за работа с деца , да умее да планира, да е комуникативен и инициативен, да умее да  работи самостоятелно и в екип, да притежава компютърни умения.

2.    Необходими документи за кандидатстване:

2.1. Заявление за участие (свободна форма);

2.2 Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;

2.3.  Автобиография;

2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.

3. Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично в  ЦОП -2,  ж.к „Дружба 3“ , №57 всеки делничен ден от 09:00 часа до 12:00 часа  и от 13:00 до 16:00 часа,

Телефон за  контакти : 058/601088

4. Срок за подаване на документите – 05.04.2019 г. до 15ч.

5. Етапи:

5.1. Подбор по документи.

5.2. Събеседване с допуснатите кандидати:

След подбора по документи допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.

С избраният  кандидат  ще бъде сключен трудов договор:  на основание чл.67, ал.1, т.1, във връзка с чл.70 ал.1 от КТ.

Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността при подаване на документите.

Актуално

Анкета на Община град Добрич за новия облик на градския център

17.02.2020

Община град Добрич извършва анкетно проучване за виждането на гражданите за новия облик на градския център за съставяне на по–конкретно и обстойно задание за проектиране. Анкетата на  Община град Добрич съдържа 12 въпроса,...

Анкета на Община град Добрич за новия облик на градския център
ВИЖ ДОБРИЧ
13.74° C ясно небе
Нагоре