Обява за свободно работно място за длъжността "Соц. работник" в ЦНСТДМУ

Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания обявява свободно работно място за длъжността: СОЦИАЛЕН РАБОТНИК

  1. Минималните изисквания за заемане на длъжността:
  1. Област на дейност: - социални дейности;

      1.2.Цел  на длъжността:- Социалният работник  подпомага процеса на социална интеграция на потребителите на социалната услуга Център за настаняване от семеен тип за деца младежи с увреждания; поддържа контакти с външни институции и роднини или близки на децата и младежите; отговаря за качественото провеждане на социалната дейност в услугата. Социалният работник следва адекватно да умее да дефинира проблемите и да подпомага тяхното минимизиране и разрешаване в интерес на потребителите.

      1.3. Изисквана минимална степен за завършено образование: Образование – висше; образователно - квалификационна степен „бакалавър”.
Специалност - „Социални дейности” или „Социална педагогика”.

      1.4.Години професионален опит: – минимум 1 /една/ година професионален опит;

      1.5.  Допълнителни изисквания: Кандидатите за длъжността да имат познания в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги. Да имат желание и мотивация за работа с деца и младежи с увреждания.
Компютърна грамотност, отлично владеене на MS Office.
Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип.

2.    Необходимите документи за кандидатстване:

      2.1. Заявление за участие (свободна форма);

      2.2. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;

      2.3. Автобиография;

      2.4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.

3. Място за подаване на документите:

Кандидатите подават документите за кандидатстване лично в Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания, ж.к. „Балик – Йовково юг“ № 72, в  стаята на директора, всеки делничен ден от 09:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 до 16.00 часа,

Телефон за контакти: 0893 331 150

    4. Срок за подаване на документите: 29.09.2017 година.

     5. Етапи:

     5.1. Подбор по документи.

     5.2. Събеседване с допуснатите кандидати:

След подбора по документи допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.

С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор на осн. чл. 67, ал.1, т.1 във връзка с чл.70 от  КТ, уговорен в полза на работодателя, при установено работно време осем часа.

Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността при подаване на документите.

Актуално

Домашни санитари и лични асистенти търси Община Добрич

22.11.2019

Община град Добрич обявява свободно работно място за домашен санитар в изпълнение на проект по Проект „Подкрепа в дома“ ВG05M9OP001-2.040-0030, процедура за директно предоставяне на БФП ВG05M9OP001-2.040 „Патронажна...

Домашни санитари и лични асистенти търси Община Добрич
ВИЖ ДОБРИЧ
2.11° C слаб ръмеж
Нагоре