ПРОТОКОЛ
за допуснатите и недопуснатите кандидати
за длъжността „Директор“ на дирекция „Икономическо развитие,
европейски фондове и обществени поръчки“ при Община град Добрич
(наименование на длъжността)
І. ТАБЛИЦА ЗА ПРЕЦЕНКА НА ПРЕДСТАВЕНИТЕ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТИТЕ
1. Изисквани документи от кандидатите за длъжността съгласно обявата:
1.1. Заявление за участие в конкурса – Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКДС/;
1.2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност;
1.3. Автобиография CV формат;
1.4. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;
1.5. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка; осигурителна книжка, служебна книжка или придобит ранг като държавен служител;
1.6. Декларация по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител;
1.7. Копие от документ за компютърна грамотност;
1.8. Копие от документ за владеене на английски език /ниво В1/.
2. Изисквания към качествата на кандидатите за длъжността съгласно обявата:
2.1 Описание на длъжността:
Да организира, ръководи и контролира цялостната дейност на дирекцията, като пряко и непосредствено администрира и непрекъснато наблюдава процесите на подготовка, изпълнение и отчитане на проектите финансирани по Оперативни програми, Структурни фондове на ЕС, национални и международни финансиращи институции и инструменти. Системно следи за реализация на политики и стратегии за развитие на Община гр. Добрич в сферата на икономическо развитие. Създава и съдейства на служителите за установяване на успешни и трайни контакти с бизнес организации и структури с оглед обмяна на добри практики и прякото им прилагане за повишаване на икономическите показатели в частния и публичен сектор.
2.2 Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
2.2.1. Образование: висше, степен магистър;
2.2.2. Най-малко 4 години в общинска и/или държавна административна структура или минимален ранг за заемане на длъжността ІІІ младши;
2.2.3. Професионална област, по която е придобито образованието: технически науки или право, или икономика.
2.2.4. Специфични изисквания за длъжността, установени с нормативен акт: да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
2.2.5. Допълнителна квалификация – Компютърна грамотност и свободно ползване на английски език (ниво В1).
Име, презиме и фамилия на кандидата |
Представени ли са всички документи, които се изискват според обявата |
Удостоверяват ли представените документи съответствие на кандидата с обявените минимални и специфични изисквания за длъжността
|
Основание за недопускане |
1. Анелия Пламенова Георгиева |
Да |
Да |
Няма |
2. Георги Желязков Георгиев |
Не |
Не |
Представените документи не удостоверяват изпълнението на изискването за наличие на необходимото висше образование, степен магистър и четири години професионален опит. |
3. Албена Пенева Иванова |
Не |
Не |
Представените документи не удостоверяват изпълнението на изискването за свободно ползване на английски език (ниво В1). |
4. Ана Добрева Илиева |
Не |
Не |
Представените документи не удостоверяват изпълнението на изискването за свободно ползване на английски език (ниво В1). |
ІІ. ВЪЗ ОСНОВА НА ПРЕЦЕНКАТА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ РЕШИ:
Допуска до конкурс следният кандидат:
1. Анелия Пламенова Георгиева |
Посоченият кандидат трябва да се яви на тест на 19.06.2017 г. (понеделник) от 09:30 часа в сградата на Община град Добрич, малка заседателна зала, ет. 2.