ПРОТОКОЛ
за допуснатите и недопуснатите кандидати
за длъжността „Началник отдел“ на отдел „Икономическо развитие
и европейски фондове“, дирекция „Икономическо развитие, европейски фондове и обществени поръчки“ при Община град Добрич
(наименование на длъжността)
І. ТАБЛИЦА ЗА ПРЕЦЕНКА НА ПРЕДСТАВЕНИТЕ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТИТЕ
1. Изисквани документи от кандидатите за длъжността съгласно обявата:
1.1. Заявление за участие в конкурса – Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКДС/;
1.2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност;
1.3. Автобиография CV формат;
1.4. Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации;
1.5. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка; осигурителна книжка, служебна книжка или придобит ранг като държавен служител.
1.6. Декларация по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
1.7. Копие от документ за компютърна грамотност;
1.8. Копие от документ за владеене на английски език /ниво В1/;
2. Изисквания към качествата на кандидатите за длъжността съгласно обявата:
2.1 Описание на длъжността:
Да провежда ефективно общинската политика и стратегия по подготовката, изпълнението, наблюдението и контрола на проекти и програми, в които Община град Добрич участва;
Да подпомага реализацията на политики и стратегии за развитие на Община град Добрич в сферата на икономическото развитие.
2.2 Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
2.2.1. Образование: висше, степен „бакалавър“ или „магистър“;
2.2.2. Най-малко 4 години или минимален ранг за заемане на длъжността ІІІ младши;
2.2.3. Професионална област, по която е придобито образованието: Професионално направление „Право“ или „Администрация и управление“, или „Икономика“; или област „Технически науки“, или специалност „Информатика“;
2.2.4.Допълнителна квалификация – Компютърна грамотност и свободно ползване на английски език (писмено и говоримо).
2.2.5. Специфични изисквания за длъжността, установени с нормативен акт: да отговаря на изискванията, установени в чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
Име, презиме и фамилия на кандидата |
Представени ли са всички документи, които се изискват според обявата |
Удостоверяват ли представените документи съответствие на кандидата с обявените минимални и специфични изисквания за длъжността
|
Основание за недопускане |
1. Емилия Желязкова Атанасова |
Да |
Да |
Няма |
2. Кремена Маринова Янакиева |
Да |
Да |
Няма |
3. Анелия Пламенова Георгиева |
Да |
Да |
Няма |
4. Петър Андреев Енев |
Да |
Да |
Няма |
ІІ. ВЪЗ ОСНОВА НА ПРЕЦЕНКАТА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ РЕШИ:
Допуска до конкурс следните кандидатите:
1. Емилия Желязкова Атанасова |
2. Кремена Маринова Янакиева |
3. Анелия Пламенова Георгиева |
4. Петър Андреев Енев |
Посочените кандидати трябва да се явят на тест на 02.06.2017 г. (петък) от 09:30 часа в сградата на Община град Добрич, малка заседателна зала, ет. 2.
СПИСЪК
на допуснатите кандидати
за длъжността „Началник отдел“ на отдел „Икономическо развитие
и европейски фондове“, дирекция „Икономическо развитие, европейски фондове и обществени поръчки“ при Община град Добрич
Конкурсната комисия, назначена със Заповед №545/19.05.2017 г. на Кмета на Община град Добрич реши:
Допуска до конкурс следните кандидати:
1. Емилия Желязкова Атанасова |
2. Кремена Маринова Янакиева |
3. Анелия Пламенова Георгиева |
4. Петър Андреев Енев |
Посочените кандидати трябва да се явят на тест на 02.06.2017 г. (петък) от 09:30 часа в сградата на Община град Добрич, малка заседателна зала, ет. 2.